duminică, 1 martie 2009

Inscrieri "Cupa Alexandra" 2009



10F

Adascalului Teodora (Braila)

Cazacu Laura Gabriela (TC Olimp)

Guna Ioana (Recon Craiova)

Knebel Anca Maria (CS Vointa Craiova)

Marculescu Mihaela (TC Cris)

Mutu Floriana (T.C.Capela RM. Valcea)

Soceanu Elena Monica (Livone TC Ilie Năstase)

Todor Cristina (TC Sun Alba Iulia)



12F

Bulgaru Miriam (TC Sun Alba)

Beksi-Constantin Amalia (CSM Deva)

Caraban Ada (CSM Deva)

Cula Andreea (TC Atlas Craiova)

Gavrila Oana (Tenis Club Olimp)

Limbean Anamaria (TC Sun Alba)

Petropulos Denisa (TC Sun Alba)

Popescu Denisa (T.C.Capela RM. Valcea)

Radu Teodora (T.C.Capela RM. Valcea)

Sas Anca Georgiana (TC Sun Alba)

Stanciu Andreea (Liceu S. Nic. Rotaru Constanta)

Trifan Cristina Ioana (TC Sun Alba)

Vlad Ana-Maria (CS Winner Brasov)

10B

Anghel Cristian (Constructorul Alba Iulia)

Baditoiu Alin (CSS Fagaras)

Betiu Alexandru (CS Vointa Craiova)

Capalna Dan (TC Sun Alba)

Chindris Bogdan (TC Sun Alba)

Danalache Tudor (T.C.Capela RM. Valcea)

Diaconu Teodor Razvan (Clubul Orasenesc Cugir)

Dobran George (Clubul Orasenesc Cugir)

Herbea Alexandru (Clubul Orasenesc Cugir)

Lupean Alex. Dumitru (TC Sun Alba)

Moldovan Vlad (TC Sun Alba)

Morancea Raul (Orastie)

Morar Paul (TC Sun Alba)

Negrea Andrei (TC Sun Alba)

Ocner Cristian (Clubul Orasenesc Cugir)

Petrescu Eduard (Clubul Orasenesc Cugir)

Vidan Ioan Luca (As Tenis Prim Bucuresti)

12B

Boada Bogdan (T.C.Capela RM. Valcea)

Buta Vlad (Clubul Orasenesc Cugir)

Ciolocoiu Catalin (Orastie)

Ilie Andrei (T.C.Capela RM. Valcea)

Maierescu Dragos (Clubul Orasenesc Cugir)

Miclaus Andrei Alexandru (TC Sun Alba)

Moldovan Cristian (TG Mures)

Opra Razvan (Orastie)

Oprea Robert (TC Sun Alba)

Orvas Mihnea (TC Sun Alba)

Popa Calin (TC Sun Alba)

Sparleanu Andi (T.C.Capela RM. Valcea)

Stefan Marius (Tg. Mures)

Topan Dan (Clubul Orasenesc Cugir)

Tudose Catalin (TC Sun Alba)

Turdean Tudor (TC Sun Alba)

Vraciu Razvan (CSM Deva)


6 comentarii:

  1. Salut Calin!

    Eu sunt Cosmin Miholca si am gasit din intamplare, pe Google, video-uri de pe site-ul meu la tine...
    Ma bucur ca gasesti video-urile mele informative si utile.
    As avea o intrebare doar: cum ai reusit sa le copiezi? Cand le postez, eu pun un cod care face practic imposibil (cel putin asa am crezut) sa fie copiate? Deci cum ai reusit?

    Cosmin :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost la cupa alexandra si am am ajuns in semi, buna organizare.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vreau sa ma inscriu la tenis si nu stiu unde as vrea sa ma ajutati cu privinta la tenis sunt o fata si vreau sa ma inscriu daca se poate cu dragoste si respect alexandra

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt alexandra si eu iubesc tenisu si vreau sa ma inscriu va rog sa ma ajutati daca vreti sa-mi dati si mie un sfat unde sa ma inscriu la tenis va rog sa ma ajutati cu respect si dragoste alexandra

    RăspundețiȘtergere
  5. club sportiv atlas craiova pt inscriere la tenis 0251.421.751

    RăspundețiȘtergere